ישי חושף ב'קול חי': "יש שאלות קשות על תהליך החילוץ בפריז" • האזינו

    אסתי פלד 4 Comment on ישי חושף ב'קול חי': "יש שאלות קשות על תהליך החילוץ בפריז" • האזינו
    9:42
    03.05.24
    הרב אייל אונגר No Comments on למה חשוב לי לדעת מה חושבים עליי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    הערב ב'מהדורה המרכזית' ב'קול חי' שוחח ח"כ אלי ישי, יו"ר מפלגת 'יחד – העם איתנו' עם מגיש המהדורה אבי מימרן, וסיפר על הנסיעה לקהילה היהודית לצרפת, שחוותה בשבוע האחרון טבח נוראי בהירצחם של ארבעה מבניה על ידי מחבל במרכול הכשר בפריז.

    ישי סיפר על ההרהורים הקשים של הקהילה היהודית בפריז, "מצד אחד, המצב קשה מאוד, הם מאוד דואגים ומפוחדים, ומצד שני הם חדורי אמונה חזקה", לדבריו, "אני מאמין שהמצב הנוכחי יגרום לעליה גדולה מצרפת לארץ ישראל".

    "למרות שיחסית היום המצב שם טוב, היום היהודים הולכים עם כיפה ברחוב ללא חשש, ופעם זה לא היה ככה. אני זוכר שבעבר היו מזהירים אותי ואומרים לי שלא אלך עם כיפה ברחובות מסוימים, אבל היום זה לא ככה".

    בסיום דבריו, חשף ישי כי לקהילה היהודית יש הרבה קושיות ותמיהות על תהליך החילוץ של המשטרה הצרפתית באירוע הטרור במרכול הכשר, "יש להם הרבה תמיהות והרבה שאלות, על כל מה שקרה מסביב על תהליך החילוץ, היו דברים מצמררים שאני לא יכול לחשוף בשידור כאן, אבל המצב היה שם ממש לא פשוט".

    לדבריו, "יש הרבה שאלות והרבה תמיהות קשות מאוד שצריך לבדוק על התנהלות המשטרה, אני מתכונן לטפל בזה, והדברים יועברו בצורה מסודרת למי שצריך לשמוע אותם".

    האזינו לראיון המלא:



    4 תגובות

    מיין תגובות
    1. 4

      סוף סוף שומעים את הרב אלי ישי ברדיו קול חי!! מחזירים קצת את הנשמה למאזינים שרוצים לשמוע כבוד כלפי הרב אלי ישי ולא רק רמיסה והשפלה!! אני רוצה להגיד שסוף סוף נהניתי, והרדיו דלק באופן מתמשך ולא כיביתי מיד כמו שאני רגילה כשאני שומעת את ההכפשות ונקיטת הצד לאריה דרעי ושותפיו… אבי מימרן כל הכבוד! תמשיך כך! רק ככה יאהבו לשמוע אותך!! אל תגרר אחרי משכורות הענק שמבטיחים אנשי דרעי תשמור על הקריירה שלך באופן מקצועי ואחראי כמו שתמיד ידעת לעשות… בהצלחה!!!

    2. 3

      פנית לאלי ישי בתואר הרב אלי ישי

      מעולם לא קיבל סמיכות לרבנות והוא אינו ולא היה רב .

    3. 2

      חסר היום כאלה שמכונים רב למרות שלא עברו הסמכה?! מותר לכבד ולפרגן קצת זה ודאי לא יזיק לאף אחד…